Často kladené otázky

Níže jsou naše odpovědi na nejčastější dotazy, týkající se nakupování v našem obchodu.

Klikněte na dotaz který vás zajímá:

 


 

Jak zkontrolovat dostupnost produktů?

 

Při každém z produktů se nachází informace o jej dostupnosti v obchodu:

  • Nedostatek zboží – momentálně 0 ks. skladem; pokud vás velmi zajímá tento produkt, kontaktujte nás na e-mailovou adresu: office@2karko.com nebo telefonicky: + 48 12 200 20 50
  • Málo skladem – poslední položky daného produktu, tak si s nákupem pospěšte!
  • Velké množství - na skladě máme postačující množství produktu, aby vyřídit mnohé objednávky
  • Množství

 

Jak zkontrolovat stav realizace objednávky?

 

Na vaší e-mailovou adresu budeme zasílat informace o postupech s realizací vaší objednávky.  Navíc po přihlášení se do svého účtu bude mít přístup k všem informacím o vašich běžných a již provedených objednávkách: stavu, obsahu, zadaných adresách, atd.

 


 

Jak dlouho budu čekat na zásilku?

 

Okamžitě po podání objednávky obdržíte na e-mailovou adresu informací s odkazem, na který musíte kliknout s cílem potvrdit objednávku - tehdy začínáme proces jej realizace. Na vaší e-mailovou adresu budeme průběžně zasílat informace o stavu realizace vaší objednávky.

 

Datum převzetí balíku = datum odeslání + čas doručení

 

Termín odeslání závisí od dostupnosti produktů a zvoleného způsobu platby, zase dodací lhůta závisí od formy doručení, kterou jste zvolili.

» podrobný popis zpracování objednávky

 


 

Jaké jsou formy dodání?

 

Jedinou formou doručení je kurýrní společnost DPD.

» podrobný popis forem doručení

 


 

Kolik zaplatím za zásilku?

 

Celkové náklady na dodání objednávky poznáte po přidání produktů do košíku a zvolení způsobu platby, který vás zajímá - v shrnutí uvidíte přesnou hodnotu k úhradě.  

» podrobný ceník dodání

 


 

Jak zaplatit za objednávku?

 

V závislosti na hodnotě objednávky, zvolené formě doručení a vlastních preferencích si můžete vybrat jeden z následujících způsobů platby:

  • platba PayPal,
  • tradiční převod

» podrobný popis způsobů platby

 


  

Co to jsou slevové poukazy?

 

V mnohých akcích nabízíme našim Zákazníkům slevové poukazy? Mají formu kódů, které je třeba zadat do košíku, ve vhodně označeném poli. To způsobí přepočítání částky k úhradě se zohledněním slevy. 

Pamatujte, že většina slevových kódů má svou platnost. Po její vypršení přestává být slevový kód aktivní - nezpůsobí udělení určité slevy. 

 


 

Můžu dostat fakturu s DPH?

 

 

Ano, na produkty, které nakupíte v našem obchodu můžete dostat fakturu s DPH. Za tímto účelem v průběhu podávání objednávky ve formuláři s vašimi údaji zvolte opci „firma“ a zadejte fakturační údaje. Informace o tom, že chcete dostat fakturu s DPH uveďte v Poznámkách (sekce „Dodatečné informace“). Pokud je adresa zásilky jiná, než fakturační údaje, označte ve formuláři opci „jiná adres zásilky“ a zadejte adresu, na kterou má být odeslána objednávka.

Datum vystavení faktury s DPH je datum odeslání vaší objednávky. Toto datum nelze změnit.

Pokud máte evropský DIČ a chcete fakturu bez DPH, samozřejmě je taková možnost. Proces je stejný, jak v případě faktury s DPH.

 


 

Jak změnit svou objednávku?

 

Můžete upravovat své objednávky jen k okamžiku jejich potvrzení. S okamžikem potvrzení a odeslání objednávky na realizaci, co se děje automaticky, je úprava nemožná. Za účelem provést jakoukoli úpravu své objednávky (změna adresy, přidání produktu k objednávce, změna způsobu platby nebo dodání), nás jak nejrychleji kontaktujte - nejlíp telefonicky: + 48 12 200 20 50.

 


 

Zadal jsem chybnou objednávku. Jak ji zrušit?

 

Můžete zrušovat své objednávky jen k okamžiku jejich potvrzení. S okamžikem potvrzení a odeslání objednávky na realizaci, co se děje automaticky, je zrušení nemožné. Za účelem zrušit svou objednávku nás jak nejrychleji kontaktujte - nejlíp telefonicky: + 48 12 200 20 50.

 


 

Kde je moje zásilka?

 

Po zvolení opci doručením kurýrní společnosti, s e-mailové zpravě obdržíte číslo nákladního listu a odkaz na webové stránky, na kterých můžete průběžně sledovat polohu své zásilky. Tento odkaz je také viditelný pro registrované zákazníky, v náhledu podrobností podané objednávky, ve sloupci Zásilka.

 


 

Mám problém s objednaným produktem. Co dělat nyní?

 

Vždy před převzetím zásilky zkontrolujte, zda nebyla poškozená během dopravy. V případě, že má balení viditelné vnější poškození, doporučujeme odmítnout převzetí zásilky, a pak kontaktovat nás na telefonním číslu: + 48 12 200 20 50.

Pokud se ukáže, že má nakupené zboží vady, kontaktujte prosím naší infolinku, dohodněme způsob vyřešení problému: + 48 12 200 20 50.

 

Získejte slevu 24%

Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium