Reklamace a vrácení

Upozornění: uchovejte si, prosím, doklad o nákupu (účet nebo faktura), jelikož jsou důležitou součástí reklamace. Doporučujeme vrátit zboží v původním obalu. Vrácené zboží odešlete na:

 

KARKO Sp. z o. o.

Krzeszowska 62, p. IV

23-400 Biłgoraj

Polsko

 

Rozdíly velikosti oblečení do 1-2 cm, vzory látek a odstíny barev se mohou ve skutečnosti nepatrně lišit od těch, které vidíte na nejrůznějších monitorech nebo od fotografií představených produktů. V této souvislosti vás žádáme, abyste si po vybalení zboží pečlivě prohlédli, případně ho vyzkoušeli a pokud jsou tyto rozdíly pro danou osobu důležité, zboží vraťte ještě před jeho používáním. Nejsou to vady, na které se vztahuje reklamace, jelikož nenastaly po používání zboží.

 

Výměny

Pokud si přejete vyměnit zboží, odešlete ho na vlastní náklady na adresu:

KARKO Sp. z o. o.
ul. Krzeszowska 62, piętro IV
23-400 Biłgoraj, Polsko

 

Spolu s přiloženou informací:

- číslo objednávky
- jméno, příjmení a telefonní číslo

- úplná adresa ke zpětnému zaslání
- model, velikost a barvu zboží k výměně
- číslo účtu

Na stránce obchodu v záložce Dokumenty ke stažení  je také k dispozici formulář pro vrácení zboží.

Zakupené zboží lze vyměnit ve lhůtě 14 dnů od data jeho obdržení. Při výměně za dražší zboží je kupující povinen vyrovnat jejich rozdíl (dobírka nebo platba na účet). Nelze vyměnit za levnější produkt. Vyměnit lze výhradně tovární nové a neužívané zboží. Rádi bychom informovali, že výměna je možná tehdy, pokud máme zákazníkem vybrané zboží  (model, barva, velikost) dostupné na skladě.
Výměna trvá do 5 dní od data obdržení zásilky.
S ohledem na čas vyřízení záležitosti doporučujeme nezasílat vrácené zboží, zboží k reklamaci a výměně prostřednictvím dobírky.
Pro podrobnější informace o výměně nebo vrácení zboží (odstoupení od smlouvy), nás kontaktujte na telefonním čísle+ 48 12 200 20 50

Upozornění: u výměny zboží je možné využít slevový kód.

Reklamace

 

Před převzetím zásilky se vždy ujistětě, zda nebyla během převozu poškozena. Pokud je balení zásilky viditelně poškozené, doporučujeme odmítnout zásilku převzít a následně nás kontaktovat na telefonním čísle: + 48 12 200 20 50.

Po zaplacení částky za dobírku a převzetí, je možné otevření zásilky za přítomnosti kurýra – v případě nesouladu je možné vyplnit formulář o nesrovnalostech, který slouží jako základ pro pozdější reklamaci.

Pokud se ukáže, že zakoupené zboží má tovární poškození nebo nedopovídá popisu, prosíme, abyste postupovali podle níže uvedeného reklamačního postupu:

  1. Zašlete nám zboží, které chcete reklamovat, nejlevnější cestou (maximálně do 75 Kč/15 zl) a přiložte k němu doklad o nákupu a protokol o vrácení zboží, ve kterém uveďte údaje o zboží, typ kompenzace, zpáteční adresu a číslo účtu, na které budou vráceny peníze (podle rozhodnutí obchodu).
  2. V průběhu 14 dnů od obdržení zásilky vás budeme prostřednictvím e-mailu nebo telefonu informovat o postupu reklamace.
  3. Pokud bude reklamace uznána, budou vám uhrazeny vzniklé náklady prostřednictvím: zasláním nového produktu nebo vrácení peněz.
  4. Pokud reklamace nebude uznána, budeme vás podrobně informovat o rozhodnutí a během 14 pracovních dnů odešleme reklamovaný prodkut na naše náklady.
  5. S ohledem na čas vyřízení záležitost doporučujeme nezasílat vrácené zboží, zboží k reklamaci a k výměně ve formě balíčků na dobírku. Veškeré finanční záležitosti vztahující se k vrácení a reklamaci, jsou realizovány převodem na účet uvedený ve formuláři. Peníze nevracíme jiným způsobem, například prostřednictvím PAYU, PAYPAL, PAYPO nebo poštovní poukázkou.

 

V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailové adrese: office@2karko.com nebo telefonicky:+ 48 12 200 20 50. Poradíme vám, jak rychle a bez problémů zboží reklamovat.

 

Vrácení zboží

 

Podle politiky firmy má zákazník právo do 14 kalendářích dnů od data doručení objednaného zboží vrátit zboží bez udání důvodu v rámci odstoupení od smlouvy podle obecných pravidel, která vznikají z předpisů, které se vztahují k uzavírání smluv na dálku. Odeslání objednaného zboží je nutné zaslat na adresu firmy:

 

KARKO Sp. z o. o.
ul.Krzeszowska 62,piętro IV
23-400 Biłgoraj

Polsko

 

Vrácení zboží probíhá prostřednictvím nákladů zákazníka, firma podle právních předpisů vrácí náklady na zaslání zboží zákazníkovi, vždy je to však nejnižší možný způsob ve chvíli objednávání zboží na stránce. Takové vrácení nákladů na přepravu je možné pouze ve chvíli odstoupení od smlouvy a vrácení celé objednávky.

Vrácené zboží nemůže nést stopy používání – každý prvek musí být kompletní a zboží je doručeno v perfektním stavu. Konzument nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží, která nastala v důsledku nutného používání a aby byly zjištěny vlastnosti a používání zboží.

 

Pokud chcete zboží vrátit:

  1. Odlešlete zakoupené zboží v neporušeném stavu (pokud se objednávka skládá z několika kus – odešlete pouzo takové kousky, které nejsou podle vašich představ).
  2. K zásilce nezapomeňte přiložit doklad o nákupu a také protokol o vrácení zboží, ve kterém zaznačíte, že chcete zboží vrátit a také číslo účtu, na který budou peníze vráceny.
  3. Během 5 pracovních dní od obdržení vaší zásilky, zkontrolujeme stav daného produktu (zda nenese stopy používání nebo zda není zničen).
  4. Pokud nezjistíme žádné překážky, zašleme na vaši e-mailovou adresu informace o úspěšně vráceném zboží a během 14 dnů (od data přijetí zboží) vrátíme na uvedené číslo účtu peníze.
  5. S ohledem na čas vyřízené záležitosti doporučujeme nezasílat vrácené zboží, zboží k reklamaci a výměně ve formě balíčků na dobírku. Všechny finanční záležitosti vztahující se k vrácení a reklamaci jsou realizovány převodem na bankovní účet uvedený ve formuláři. Peníze nevracíme jinými způsoby, například formou PAYU, PAYPAL nebo poštovní poukázkou). Náklady na vrácení na zahraniční účet hradí zákazník.
  6. UPOZORNĚNÍ!!! S ohledem na povahu zboží a hygienu, nelze vrátit ani vyměnit spodní prádlo. Rozmyslete si, prosím, pečlivě své nákupy.

 

UPOZORNĚNÍ! Vrátit nebo vyměnit lze pouze produkty s neporušeným bezpečnostním zařízením a visačkou. Veškeré poškození bezpečnostního zařízení: roztrhání, rozstřízení atd není možné vrátit, vyměnit nebo reklamovat.

 

Pokud vaše zboží nelze vrátit (z důvodu poškození zboží nebo známek používání), zašleme na vaši e-mailovou adresu informace o nepřevzetí vrácení zboží. Během 7 pracovních dnů odešleme zboží na naše náklady na vaši adresu zpět.

 

Rozdíly velikosti oblečení do 1 cm, vznikající z výrobního procesu a vzory látek se mohou nepatrně lišit od tabulek, které jsou uvedeny na stránce a fotografií zobrazujích produkty. Pečlivě po vybalení si zboží prohlédněte a vyzkoušejte, pokud jsou pro kupujícího tyto rozdíly důležité, vraťte nepoužité zboží. Nejsou to vady, které je možné reklamovat, jelikož se neobjevily se po použití zboží.

 

Upozornění: ke každé reklamaci nebo vrácení zboží je třeba přidat protokol o vrácení zboží. Níže najdete vzory protokolu ve formátu PDF:

 

  

 

 

Získejte slevu 19%

Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium